SIDANG DUN PERAK DITANGGUH

Dicatat oleh MisbahulMunir Thursday, May 7, 2009

Selepas berlaku kekecohan yang berpanjangan dari pagi tadi, akhirnya Sidang DUN Perak disempurnakan perasmiannya oleh Tuanku Raja Muda. Penyempurnaan sidang DUN kali ini cukup tidak sempurna dah teratur. Berlaku pelanggaran Undang-udang dan Perintah Tetap Dewan Negeri Perak yang sangat ketara.

Dato' SUK dan pihak polis telah mencampuri urusan dalam dewan. Belum pernah berlaku pasukan polis masuk dalam dewan dan mengusung Speaker keluar dewan. Urusan DUN telah dicemari. Dato' SUK juga memainkan peranan yang cukup kotor, menghalang media dan mereka yang dapat kebenaran khas Speaker, campur tangan dalam urusan pengendalian sidang DUN dengan mengenepikan peranan Speaker.

Jam 4.05 minit petang tadi, sidang DUN telah ditangguhkan oleh Speaker Haram BN.


About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!