Apabila wakil rakyat wanita bukan Islam masuk masjid, UMNO dan media jaja setiap hari hari kononnya ia mencemar kesucian Islam dan mencabar maruah umat Islam. Cuba lihat gambar-gambar ini, aktiviti diadakan dalam masjid, yang hadir sebahagiannya wanita UMNO, lihat macam mana mereka tutup aurat, pakai selendang nak tutup aurat konon tetapi jambulnya tetap kelihatan. Sempurnakah menutup aurat seumpama tu, tanyalah mufti Perak, apa jawabannya. Yang jelas tak tutup pun, bersalaman dengan orang bukan muhrim dalam masjid pula tu.



Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin bersama Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir (kiri) menyampaikan sumbangan kepada orang-ramai di Masjid Kampung Kepayang Fair Park, bersalaman dengan bukan muhrim dalam masjid, ada juga yang tidak tutup aurat pulak tu, yang ini tidak tercemar kesucian Islam.


Majlis ini adalah anjuran UMNO di Masjid al-Taqwa Tanjung Gading Barat, Ledang.
Datin Paduka Prof Dr Jamelah Ariffin isteri MB Johor turut serta memberi sumbangan. Tengok tudungnya, sempurna ke tutut aurat tu?


Tengok tu, bagi hamper kat masjid, yang dibelakang tu tak tutup aurat pun.
Program ini anjuran Puteri UMNO bertempat di Masjid al-Falah Karamunting, Sandakan.


Bekas Menteri UMNO yang istiqamah tak pernah tutup aurat, bagi sumbangan di Masjid Felda Tunggal dalam anjuran bersama UMNO Bahagian Pengerang, Unit Seranta Felda Negeri Johor, FELDA Wilayah Johor Bahru, JKKK FELDA Tunggal dan Badan Kebajikan Surau FELDA Tunggal di masjid Felda Tunggal.

Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam berucap dalam majlis anjuran Perhubungan UMNO Wilayah Persekutuan di Masjid Salahuddin Al-Ayyubi, Taman Melati, Wangsa Maju. Dua orang pemimpin wanita, tengok tudungnya, itu bukan tutup aurat namanya, tutup kepala je, rambut bukan aurat ke?


Ini sidang media yang diadakan di masjid anjuran UMNO Bahagian Bagan telah diadakan di Masjid At Taqwa, Mak Mandin. Ada wartawan bukan Islam di situ, boleh pulak masuk masjid.


Ini satu hal pulak, tutup aurat tu ok le, bersalam pulak tu dengan bukan muhrim, di masjid pulak tu. Aurat dijaganya, bersentuhan kulit dengan muhrim tak pula dijaganya. Ini dalam program
di Sarawak, Program “Jom Berambeh” YB Datuk Hjh Rohani Hj Abdul Karim, Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Malaysia dan diadakan untuk mendekatkan dan memudahkan penduduk di kawasan Parlimen Batang Lupar.

Cukuplah dulu, Akan menyusul gambar-gambar lain nanti.

Sumber
http://pouchnote.blogspot.com/2010/08/politik-dalam-masjid-umno-ingkari.html

About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!