PRESIDEN PAS TURUN PERAK DALAM PROGRAM BADR AL KUBRA

Dicatat oleh MisbahulMunir Thursday, August 26, 2010



Kedatangan Presiden PAS 28hb Ogos ini di Kg. Seleboh, Parit dalam program Sambutan Badr al Kubra akan menyemarakkan lagi semangat ahli dan penyokong PAS di Ramadhan ini bagi meningkatkan amal baktinya kepada Allah swt di samping menaikkan semangat perjuangan.

Program Badr Al Kubra anjuran PAS Perak akan berlangsung Sabtu ini, program bermula seawal pagi dengan ziarah dakwah di pasar sehari, kuliah Dhuha, Kuliah Zohor, Kuliah Asar, ziarah dakwah di Bazar Ramadhan, Taujihiat oleh Tuan Guru Presiden PAS sebelum berbuka puasa di Darul Mubarak Seleboh. Kemuncak program ceramah Badr Al Kubra di perkarangan Darul Mubarak akan diadakan sejurus selepas Solat Tarawikh.

Program Badr Al Kubra adalah acara tahunan PAS Perak bagi memperingati peristiwa besar dalam Islam iaitu Ghazwatul Badr Al Kubra. Peristiwa ini sangat penting diperingati bagi mengambil pengajaran melalui penanaman roh jihad kepada para petugas Islam. Program ini juga dapat merapatkan hubungan antara pimpinan, ahli dan rakyat.

Ahli PAS di semua peringkat diharap tidak melepaskan peluang ini bagi menghadiri dan mengikuti program-program yang telah diatur sejak awal pagi hinggalah kemuncaknya di sebelah malam.


About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!