Pesuruhjaya PAS Perak yang baru Al Fadhil Ustaz Hj Abu Bakar Husein bersama YB Hj Mohammad Nizar Jamaluddin yang juga Ahli Jawatankuasa PAS Pusat diraikan oleh Ikatan Anak-anak Perak di Perantaun dalam program minum petang & dialog petang esok 28hb Jun 2009 di Markaz PAS, Taman Melewar. Program bermula jam 3.00 petang.

Semua anak-anak Perak di seluruh negara dijemput hadir beramai-ramai. Dalam program tersebut, dailog isu-isu terkini negeri Perak turut diadakan bagi mengetahui perkembangan terkini politik negeri Perak.

Sebelah malamnya ceramah perdana akan diadakan di Masjid Kg. Melayu Subang oleh YB Hj Nizar Jamaluddin.

Bagi anak-anak Perak yang ingin mengetahui maklumat lanjut program tersebut, bolehlah hubungi 0196570438 (Cikgu Ezam) atau 0134747628 (Mustapha)



About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!