UMNO BOHONGI RAKYAT - YUSRI ISHAK (BEKAS RAKAN KONGSI ROHAIZAT)

Dicatat oleh MisbahulMunir Thursday, August 20, 2009



Yusri Ishak -http://www.blogger.com/img/blank.gif sidang media khasnya di Yayasan Aman hari ini

PERMATANG PASIR, 20 Ogos - Yusri Ishak - bekas rakan kongsi Rohaizat Ibrahim, calon BN Permatang Pasir, hari ini mempertahankan dirinya dari tuduhan seperti yang di dakwa Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan.

Yusri yang menjadi sebutan ramai sejak semalam itu berkata, dakwaan Ahmad Maslan itu bohong. Beliau yang mengadakan sidang media khasnya di Yayasan Aman hari ini menjelaskan, dia tidak ada kaitan dengan kes pecah amanah itu seperti yang didakwa sebelum ini.

"Itu kenyataan bohong," kata Yusri. Sehubungan itu, beliau memberitahu laporan polis akan dibuat segera selepas berbincang dengan peguamnya terlebih dahulu.

Yusri yang menjadi mangsa Ahmad Maslan dan beberapa pemimpin Umno lagi, membuat kejutan keluar dalam sidang media mempertahankan dirinya hari ini.

Beliau - rakan kongsi yang dimaksudkan itu turut memohon diberikan (pentas) peluang untuknnya menjelaskan keadaan sebenar kepada umum bagi menangkis tuduhan Umno yang memburukkan beliau.

"Saya memohon kepada PAS dan PKR agar memberikan pentas mereka kepada saya untuk mempertahankan diri," kata Yusri lagi dalam sidang medianya hari ini.

About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!