SIDANG DUN HARAM AKAN DIADAKAN PADA 28 OKTOBER

Dicatat oleh MisbahulMunir Tuesday, October 13, 2009

Sidang DUN Perak akan diadakan pada 28 Oktober depan, notis telah dikeluarkan dan ada beberapa ADUN PR telah menerimanya. Notis tersebut diserahkan dalam keadaan tergesa-gesa, walaupun ADUN-ADUN tidak menerima dengan tangan, namun notis tersebut ditinggalkan oleh pembawa notis di kediaman ADUN.

Ada yang menerima notis malam tadi tetapi sebarang usul dan soalan lisan dan bertulis hendaklah sampai di meja speaker pada atau sebelum 14hb Oktober. Mana mungkin dalam tempoh yang begitu singkat, para ADUN sempat menyediakan soalan-soalan dan usul kepada speaker.

Tetapi para ADUN PR sudah menyatakan, sebarang notis menghadiri sidanG DUN yang dikeluarkan oleh Ganesan adalah tidak sah, kerana Ganesan tidak sah perlantikannya sebagai Speaker, dan mereka tidak akan menghadiri Sidang DUN 28 Oktober ini. Hanya YB Sivakumar sahaja yang boleh mengeluarkan notis bagi membolehkan sidang DUN tersebut diadakan.


Loading...

About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!