SIDANG DUN PERAK - RATUSAN POLIS BERKAWAL DALAM BANGUNAN SUK

Dicatat oleh MisbahulMunir Wednesday, October 28, 2009

Adun-adun PR berjaya memasuki bangunan SUK setelah berarak beramai-ramai dengan diiringi para penyokong. Namun sebaik para adun ingin memasuki dewan persidangan, mereka dihalang oleh ratusan polis yang berkawal. Berlaku keteganggan dan kekecohan. Tolak menolak berlaku antara Adun PR dengan pihak polis yang bermaharaja lela di bangunan SUK. Beberapa Adun yang terjatuh.

YB Sivakumar dihalang memasuki dewan,songkoknya dirampas setelah gagal menanggalkan zubah speakernya. Dato' Seri Hj Nizar dan beberapa adun yang lain mengundur ke pintu bangunan SUK dan membuat kenyataan kepada para wartawan yang adun PR cuba dihalang serta dikasari oleh pihak polis.


Loading...

About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!