KES NIZAR DITANGGUH - JANGAN ADA SUARA GHAIB PENGARUHI HAKIM

Dicatat oleh MisbahulMunir Thursday, November 5, 2009

Setelah mendengar penghujahan dari pasukan peguam Hj Nizar dan peguam Zambry termasuk Ghani Patail sebagai pencelah,hakim menangguhkan penghakimannya sehingga ke satu tarikh yang tidak diberitahu.

Rakyat mengharapkan supaya sepanjang penangguhan sehinggalah penghakiman dibuat oleh para hakim yang arif, tidak ada suara dan tangan ghaib cuba mempengaruhi hakim-hakim tersebut. Beri peluang kepada hakim-hakim ini membuat keputusan.

Sementara itu, ahli dan penyokong PR yang muslim tidak boleh berdiam diri, munajat dan solat hajat hendaklah dikerjakan setiap malam, kalau boleh sebelah siangnya berpuasa. Amalan ini akan menjadi perantaran kita sebagai hamba kepada Allah swt bagi memohon pertolongan kepadaNya agar para hakim diberi hidayah dan taufiq supaya penghakiman yang akan dibuat nanti benar-benar adil.

Harapan rakyat Perak kes ini dimenangi oleh YB Hj Nizar. Dengan kemenangan tesebut, HJ Nizar akan mengadap Tuanku dan memohon perkenan supaya DUN Perak dibubarkan.

About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!