JEMPUTAN KE MAJIS JAMUAN EIDUL FITRI PAKATAN RAKYAT

Dicatat oleh MisbahulMunir Wednesday, September 22, 2010

Sempena meraikan Syawal 1431 Hijrah, PAS Perak dengan kerjasama Pakatan Rakyat PERAK, dengan berbesar hatinya menjemput serta mengalu-alukan kehadiran YB/Dato/Datin/Tuan/Puan/Encik/Cik ke Majlis Jamuan Malam Aidilfitri Bersama Rakyat yang akan diadakan pada hari Ahad, 26 September 2010 bersamaan dengan 17 Syawal 1431 Hijrah. Jamuan ini akan diadakan di Perkarangan Pejabat Perhubungan PAS Perak, Medan Istana Bandar Ipoh Raya . Jamuan akan diadakan mulai pukul 8.00 malam sehingga jam 11.00 malam.

Semoga keberkatan bulan Syawal ini akan menambahkan kekuatan kepada kita untuk meneruskan perjuangan bagi memikul amanah rakyat dalam membawa perubahan ke arah keharmornian serta keadilan buat Negeri Perak dan Malaysia yang tercinta.

Sekian,

Misbahul Munir Masduki

Setiausaha Perhubungan PAS Negeri Perak merangkap Pengarah Program Jamuan Malam Aidilfitri Bersama Rakyat

About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!