DHPP PERAK BERJAYA DITUBUHKAN

Dicatat oleh MisbahulMunir Monday, October 25, 2010


Setelah ditangguhkan beberapa kali penubuhan Dewan Himpunan Penyokong PAS Perak, akhirnya semalam DHPP Perak berjaya ditubuhkan. Kehadiran YB Salehuddin Ayob selaku Pengerusi Lembaga Penasihat DHPP bersama beberapa pimpinan DHPP Pusat berunding dan berbincang dengan Jawatankuasa Harian PAS negeri Perak, Lajnah Perpaduan PAS Negeri dan AJK Kelab Penyokong PAS Perak telah berjaya menyelesaikan beberapa masalah teknikal berhubung dengan perlantikan Jawatankuasa DHPP negeri Perak.

Perbincangan berjalan dengan penuh harmoni dan lancar. YB Salehuddin dalam ucapannya mengharapkan dengan adanya DHPP, PAS akan bertambah kuat dan berpengaruh kepada masyarakat bukan Melayu di Perak khususnnya.

Pimpinan PAS Perak yang hadir pagi semalam Pesuruhjaya PAS Negeri, Setiausaha Perhubungan, Bendahari, Pengerusi Lajnah Perpaduan, Ketua Penerangan, Ketua Pemuda & Ketua Muslimat, manakala PAS Pusat diwakili oleh YB Salehuddin dan Tn Hj Asmuni Awi. DHPP Pusat yanh turut hadir Timbalan Ketua DHPP Pusat, N. Balasubramaniam, Setiausahanya S. Lakshamanan dan Naib Ketuanya Vincen Lee.

DHPP Perak kini diketuai oleh Beh Heng Kin, Timbalannya Harcharan Singh, manakalanya Naib-naibnya terdiri daripada Suria Narayanan, Richard Wong, Supramaniam, Sarguna (Ketua Pemuda) dan Krishnaveny (Ketua Wanita).

Manakala pemegang-pemegang jawatan yang lain akan dibuat perlantikan oleh 7 jawatankuasa tersebut. Sehingga pemilihan tahun hadapan, mereka akan diberi tanggungjawab bagi menubuhkan DHPP peringkat kawasan, menambahkan jumlah ahli DHPP negeri Perak serta mengatur program-program penerangan.

About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!