ANWAR IBRAHIM, MAT SABU & HJ NIZAR CERAMAH SERENTAK DI BK. GANTANG

Dicatat oleh MisbahulMunir Wednesday, March 18, 2009

Ketiga-tiga pemimpin yang disayangi rakyat ini akan berceramah di Bukit Gantang serentak 19hb esok. Anwar Ibrahim akan berceramah di Simpang, DUN Changkat Jering, manakala Mat Sabu akan berceramah di Sg. Kerang, DUN Trong. Hj Nizar pula akan berceramah di DUN Kuala Sepetang bersama masyarakat Cina. Selepas program bersama masyarakat Cina, Hj Nizar akan berceramah sama dengan Anwar Ibrahim di Simpang.

Dijangka puluhan ribu rakyat akan hadir terutama pengundi Bk. Gantang. Mereka akan menjawab semua tohmahan dan fitnah yang dilemparkan oleh pemimpin UMNO, di samping mengulas isu-isu nasional yang melanda negara. Melalui siri ceramah inilah rakyat Bk. Gantang berpeluang mendengar sendiri penjelasan-penjelasan dari pucuk pimpinan Pakatan Rakyat yang suara mereka tidak pernah diberi liputan yang adil oleh media arus perdana negara.

Rakyat Bk. Gantang terutamanya penyokong BN diharap dapat mengambil kesempatan untuk mendengar ceramah ini. Mereka boleh mendengar ceramah BN sebelum dan selepas ini. Kemudian buatlah keputusan dengan penuh bijakana untuk menilai kebenaran hujah-hujah yang dikemukakan oleh penceramah-penceramah tersebut. Datang dengan niat untuk mencari kebenaran, Insyaallah kebenaran pasti akan ditemui dengan syarat berlapang dada, terbuka fikiran dan berfikir secara rasional.

About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!