HJ NIZAR TURUN KE BAGAN DATOH ESOK

Dicatat oleh MisbahulMunir Monday, December 28, 2009

Esok 29hb Januari, Bagan Datoh akan dikunjungi oleh YB Dato' Seri Ir Hj Nizar Jamaluddin bermula jam 5.00 petang. Kunjungan Hj Nizar akan turut disertai oleh beberapa pimpinan Pakatan Rakyat negeri Perak. Datuk Chua Ju Meng juga turut akan menyertai program makan malam di Dewan Tookong Hutan Melintang.

Program bermula di rumah Hj Arifin Husein, Naib YDP Bagan Datoh dalam satu majlis khenduri kesyukuran, Dato' Seri akan berucap meraikan majlis tersebut. Selepas itu, Dato' Seri akan dibawa menziarahi keluarga mangsa rompakan dan bunuh di Kg. Sungai Tiang Tengah. Dato' Seri akan solat Maghrib di Masjid al Qura', Bagan Datoh. Selepas itu, Dato' Seri akan menghadiri majlis penyampaian bantuan pakaian seragam sekolah di Dewan Tookong Bagan Datoh sempena dengan jamuan makan malam bersama masyarakat Melayu, Cina dan India.

Kira-kira jam 10.00 malam YB Dato' Seri akan menghadiri satu majlis makan malam di Dewan Tookong Hutan melintang bersama Dato' Chua Ju Meng, YB Lee Boon Chye, YB Kesavan dan beberapa pimpinan Pakatan Rakyat kawasan dan negeri yang lain.

About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!