PIMPINAN PAS PERAK BERLEPAS KE LUAR NEGARA PAGI ESOK

Dicatat oleh MisbahulMunir Monday, March 8, 2010

Kira-kira jam 12.30 pagi esok, pimpinan PAS Perak diketuai oleh Ust Abu Bakar Husein selaku PJ Perak akan berlepas ke Mesir dalam rangka lawatan kerja keluar negara. Turut serta YB Dato' Seri Hj Nizar Jamaluddin, YB Khalil Idham Lim dan beberapa yang lain. Mereka akan berada di Mesir tiga hingga empat hari. Selepas itu, mereka akan berangkat pula ke Jordan dan seterusnya ke UK. 23hb. Mac baru mereka kembali ke tanah air.

Mereka akan disambut oleh anak-anak Perak di Mesir. Sempena dengan kunjungan mereka, beberapa program diatur dengan begitu padat oleh pimpinan pelajar di ketiga-tiga negara. Mereka juga dijangka akan bertemu dengan tokoh-tokoh ilmuan Islam dan pemimpin gerakan Islam.

Peluang keemasan ini sudah pasti tidak akan dilepaskan begitu sahaja kepada warga Malaysia umumnya dan warga Perak khususnya yang berada di ketia-tiga negara samada pelajar atau yang bekerja di sana. Inilah peluang terbaik untuk rakyat Malaysia mengetahui isu-isu politik tanah air terutama kemelut politik Perak.

About Me

My photo
Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak, YDP Kawasan Bagan Datoh, Setiausaha Lajnah Penerangan & Dakwah PAS Pusat Naib Presiden Yayasan Amal Malaysia

Ahlan wa Sahlan

Selamat berkunjung ke blog saya ini. Diharapkan blog ini akan menjadi satu saluran untuk menyatakan yang benar dan tepat tentang kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak bagi menjawab segalan tohmahan oleh musuh-musuh yang sentiasa mahu memesongkan kepercayaan rakyat dan bertujuan jahat.

Sebagai Setiausaha Politik kepada MB Perak, saya mengharapkan dapat berkongsi maklumat dan mendapat feedback berguna dari para pengunjung sekalian.Terima kasih




    Ruku'lah Bersama-sama Orang Yang Ruku' - Bukan Merokok!